Hello 2014! - Reisverslag uit Canyon Country, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu Hello 2014! - Reisverslag uit Canyon Country, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu

Hello 2014!

Blijf op de hoogte en volg Nienke

16 Januari 2014 | Verenigde Staten, Canyon Country

Hallootjes!

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven maar ik zit al over de helft! Nog maar 5 maanden hier en dat klinkt zo raar!
Allereerst een happy new year!
De afgelopen maand is een hele drukke maand geweest, een hele leuke, maar ook moeilijke maand.
Het weekend van 15 december ben ik naar Iris is Lancaster geweest het hele weekend, vrijdag avond een potluck met haar organisatie, zaterdag maar de mall en zondag zijn we naar Hollywood gegaan! Waar ik dan ook m'n eerste celebrity heb gezien! Ze zat naast ons in een restaurant, van binnen dacht ik echt omg!!! Maar we hebben uiteindelijk niets tegen de gezegd. Ook Lola was die dag jarig dus dat hebben we lekker gevierd! We aten in een vrij luxe restaurant waar je mooi uitzicht had op LA en Hollywood! Echt heel mooi!

Die week erna was final week, examens van twee uur, de meerderheid was meerkeuze en hoewel ik mezelf zei dat ik echt echt ging leren hiervoor was Netflix toch iets leuker!
Ik heb al m'n vakken behaald dus dat is ook goed nieuws! Mijn laagste vak is US History en dat is toch net iets moeilijker dan verwacht hehe.
En toen was het eindelijk zo ver voor de kerstvakantie! En ook kerst! Het was heel leuk! Gezellig met het gezin kerst cadeautjes uitgepakt, met z'n allen gegeten en films gekeken! Ook Chris was die dag jarig dus hebben we zijn verjaardag gevierd en we zijn naar Sebastian en Debbie gegaan en hebben daar ook nog cadeautjes uitgewisseld. Tjepke en Hedy (uit Utrecht, familie van Alphen van de broer van Sebastian) waren er en van hun heb ik nog wat lekkere kleinigheden uit Nederland gehad wat natuurlijk heel lief was!
Tweede kerstdag bestaat hier niet dus hebben we ook niets gedaan, we zijn naar de winkels gegaan want alle kerstspullen waren 50% goedkoper, heel de dag daar gespendeerd, wat wel leuk was. En gewoon een trui voor 5 dollar gekocht wat ongeveer 3 euro was haha. Dat was wel even mn toppunt!
Ook in die volgende dagen was ik met Sebastian naar bellflower gegaan waar ze een Holland America store hebben, daar lekker wat ingeslagen (kroketten!!) wat heel leuk en vooral ook lekker was! Heb daar wat Nederlandse spullen ingeslagen zoals Karvan Cevitan, wat mis ik mijn ranja toch... hahaha
Oud en nieuw was niet heel bijzonder, ik had oliebollen gemaakt die ze erg erg lekker vonden! Ook lag ik om half een alweer op bed... Na iedereen een happy new year te hebben gewenst. Hahaha

4 januari zijn we naar Colorado gegaan, m'n gastvader zijn familie woont daar en we gingen skiën voor ruim een week, met een lange autorit van 15 uur en toen we net uit Vegas waren ineens een lekke band hadden, dat duurde natuurlijk ook weer 4 uur voordat we weer verder konden! Dat was wel jammer, maar na de hele nacht doorgereden te hebben kwamen we na 25 uur in Colorado aan bij de zus van Chris. Daar gerust en buiten met de slee gespeeld wat echt heel leuk was! En s avonds lekker in de hottub!
De volgende dag zijn we naar de oma gegaan en hebben we daar gekletst en een spelletje gespeeld, wat heel gezellig was. Ook de vriendin van Russell (gastbroer) was als verrassing gekomen!
De dag daarop zijn we naar een nieuw stadje gereden, Dillon/Keystone waar we zouden gaan snowboarden. Snowboarden was echt heel gaaf! En ik ben blij dat mijn familie me deze kans heeft gegeven. Ik heb die dagen les gevolgd en elke dag werd ik beter, waardoor het echt super leuk werd! Ik had nog nooit gesnowboard of aan skiën gedaan, dus ik was in het begin wel even bang om iets te breken, want ik ken mezelf haha.
Na drie dagen was het helaas weer over en zijn we terug gereden naar Californië en ik zit alweer drie dagen op school!
Ik heb dezelfde vakken maar allemaal verschillende klassen en leraren waardoor ik weer allemaal nieuwe mensen leer kennen... Ik ken ongeveer 1/8e van heel de school want er zijn hier zoveel mensen maar ik heb nu wel een paar vriendinnen waar ik mee omga in de pauze en mee naar schoolfeesten en zo ga!

Het is heel raar dat ik hier nog maar 5 maanden ben en dat ik hier al 5 maanden ben, het lijkt veel langer! Ik kijk heel erg uit naar het komende jaar want ik ga zoveel leuke dingen doen! Op vakantie met vriendinnen naar Mallorca, met papa en mama naar Californië, mijn nieuwe opleiding aan (hopelijk) de NHTV! Maar vooral, dit jaar afmaken! Ik heb nog heel veel leuke dingen gepland staan (Las Vegas bijvoorbeeld!)!

Bedankt voor alle kert kaartjes, ik vond het heel leuk om die te zien!

Liefs Nienke

  • 16 Januari 2014 - 07:25

    Lotte:

    heel leuk om alles nog een keer samengevat te lezen. wow er zijn al weer 5 maanden voorbij! voor je het weet zit je weer in Nederland! ik zie je van de zomer weer... X lot

  • 16 Januari 2014 - 09:41

    Wimmarianne@skynet.be:

    Hoi Ninke,

    Altijd weer leuk om je belevenissen te lezen. Dat snowboarden was natuurlijk helemaal te gek, je hebt het wel getroffen met zo,n gastgezin. Geniet nog van alles wat je gaat zien en meemaken, want 5 maanden zijn zo voorbij.

    Heel veel groetjes,
    Marianne en Wim.

  • 16 Januari 2014 - 10:47

    André Vonk:

    Ha dochtertje,

    Je hebt weer een mooie tijd achter de rug en leuke dingen gedaan (maar dat wisten we natuurlijk al lang!). Goed te lezen dat je zo veel mensen kent op je school en dat je ook een aantal vriendinnen hebt waar je ook weer leuke dingen mee kunt doen!

    En ja, over 5 maanden weer back in Dongen. Carnaval en de Meivakantie, dat ga je helaas (voor jou) missen, maar dat haal je wel weer in! En dan de nieuwe uitdaging op de NHTV (hopelijk).

    Groetjes van je vader

  • 17 Januari 2014 - 14:15

    Oma Vonk:

    Hallo Nienke ik vind het leuk weer iets van je te horen het was inderdaad lang geleden maar je hebt het ook zo druk met al die leuke uitstapjes kom je wel aan studeren toe? Weet je al dat je NAAR DE N H T V MAG ? DAT ZOU WEL HEEL FIJN VOOR JE ZIJN . VERDER GEEN BIJZONDER NIEUWS HEEL VEEL LIEVE GROETEN EN X X X VAN OMA VONK ....

  • 21 Januari 2014 - 19:38

    Nollie:

    Hallo Nienke,fijn dat je het leuk hebt in Florida. Ik hoop dat het goed gaat op school
    En tot ziens over vijf maanden in Nederland. Veel liefs van Nollie en Jos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ga met Into High School Nederland een jaar lang naar een High School in Grand View, Idaho. Hier kan je alles lezen wat ik meemaak. Ik ben na één maand naar Santa Clarita, Californie verhuisd! Nu woon ik bij een gezin met drie kinderen en ga ik naar Canyon High School! Liefs Nienke

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 17221

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 10 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: