Het einde komt in zicht... - Reisverslag uit Forest Park, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht... - Reisverslag uit Forest Park, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht...

Blijf op de hoogte en volg Nienke

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Forest Park

Hoi iedereen,
Dit zal waarschijnlijk een van mijn laatste blogs worden, omdat ik over een grote maand alweer thuis ben…
In april heb ik best veel gedaan, het is ook een drukke en snelle maand geweest!
Ik ben op 5 april naar de Warner Bros. Studios geweest. Dat was echt super gaaf! Je krijgt echt een tour door werkende sets. Ze hebben me veel laten zien van Pretty Little Liars (een show die ik kijk op TV), de Ellen DeGeneres set en nog meer! Ook hebben we props bekeken, en in het café van FRIENDS gezeten. Het was echt super gaaf om daar een keer heen te gaan!
Ik ben ook die avond naar City Walk gegaan, en dat is ook echt super leuk! Het is gewoon een toeristisch straatje zal ik maar zeggen, maar het is heel leuk om er ’s avonds rond te lopen!
Die week was het ook Spring Break (soort meivakantie) en toen ben ik woensdag, donderdag en vrijdag met Krissy en Laura op vakantie naar Santa Barbara gegaan.
Daar hebben we geshopt, gewandeld en lekker gegeten. Was echt leuk om eventjes weg te zijn van thuis.
Vrijdag avond was ik naar Iris gegaan want zaterdag was PROM! Daar had ik echt veel zin in, want dat is een van de grootste schoolfeesten van het jaar. Dat was echt super leuk! Heel de dag hadden we ons zelf klaar gemaakt en rond half drie gingen we foto’s maken! Ze staan al op Facebook, maar zal ze hier ook toevoegen!
Daarna reden we naar school en daar gingen we met bussen naar het Science Center in LA. Het was echt mooi ingericht! We gingen eerst wat eten, daarna foto’s maken en dansen. Ik was ook met andere exchange studenten, en het was echt een avond om nooit te vergeten! Het was echt super gezellig!
Ik had me ondertussen ook aangemeld voor Powderpuff, dat is American Football voor de meisjes. Dus dan zijn de jongens de cheerleaders en de meisjes spelen American Football (geen voetbal, maar een soort van rugby, maar het is toch anders dan rugby). We trainden elke dag voor ongeveer twee weken, en het was echt super leuk! Het was Juniors tegen de Seniors! Ik speelde center, en dat is diegene die de ball speelt naar de quarterback.. Maar dat zal voor jullie wel niets betekenen haha.. Ik snapte het spel dus helemaal niet voordat ik hier mee begon, maar hierdoor begon ik het toch wel meer te snappen, dus als ik het ooit nog op TV kan zien, dan snap ik de regels nu haha! We hadden uiteindelijk verloren met 6-0, maar Seniors winnen elk jaar…
Ook ben ik naar America’s Got Talent geweest, was echt super leuk! Het was ook wel grappig, iedereen dacht dat Johnny Depp er was, maar het was dus zo iemand die op Hollywood Blvd staat en die daar zijn geld mee verdient. Dus ’s avonds nadat we hadden gegeten in het Hardrock Café, liepen we op Hollywood Blvd en daar stond hij dus. Hij herkende me van AGT, en we hadden even gepraat en nieuwe foto’s genomen.
Ik heb nog 5 weken school, en dan is het alweer over en ga ik naar huis… De tijd gaat snel en iedereen zegt ook van “ja we gaan je echt missen als je weg bent”, en ik ga iedereen ook missen! Het was echt een super jaar!

Tot over een maandje…
Heel veel liefs, Nienke

  • 04 Mei 2014 - 20:53

    Desirée:

    De tijd gaat snel nu. 7 augustus ben je weggegaan en over een aantal weken, 11 juni, komen we je alweer ophalen in Amsterdam.
    Voor jou nog een heel geregel. Hoe krijg je nu die mooie promjurk in de koffer ?
    Met drie paar schoenen vertrokken en met 15 paar terug ? Alle spulletjes in een klein jaar verzameld. Dat zal niet meevallen.
    Je kamer thuis staat voor je klaar. Met een nieuwe vloer. Het afscheid zal tweeledig zijn: weer fijn naar huis maar aan de andere kant het afscheid van al die mensen die jou afgelopen jaar dierbaar zijn geworden en zoveel voor je gedaan hebben.
    Gelukkig zie je ze in juli nog een keertje terug en wij zijn heel benieuwd om dan te zien wat je daar allemaal gedaan hebt. Om je gastgezin te ontmoeten, om Bas en Debby te ontmoeten, je school te zien en alle andere leuke plekken.
    Geniet nog van die laatste weken. Wij tellen af naar 11 juni en kunnen niet wachten om je na 10 maanden weer in levende lijve te zien.
    Liefs mama xxx

  • 04 Mei 2014 - 20:53

    Vader:

    Hoi dochtertje,
    Je hebt weer een hele hoop meegemaakt. Veel leuke dingen die je zomaar niet vergeten zal! Ondanks al je blogs en de ontelbare Appjes ben ik straks toch wel erg benieuwd wat je allemaal nog meer te vertellen hebt. Straks...., nog een paar weekjes en dan ben je weer terug in Nederland, in Dongen. Tjonge, wat is de tijd snel gegaan. Geniet nog van de laatste weken.
    Groet en dikke kus van je vader

  • 04 Mei 2014 - 22:03

    Marianne :

    Hoi Nienke,

    Wat heb je weer veel gezien en meegemaakt, je zou bijna denken dat je geen tijd hebt om naar school te gaan daar. Het was iedere keer weer leuk om je blogs te lezen, maar na 11 juni kun je het ons allemaal persoonlijk vertellen, want dan zit je Amerika avontuur erop.

    Groetjes en tot in Dongen.

    Marianne.

  • 04 Mei 2014 - 22:33

    Margreet:

    Ha die Nienke,
    De tijd vliegt zo helemaal, met je drukke programma. Leuk om te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Wel grappig dat je ook naar het café van Friends bent geweest, idd super gaaf! En wie had ooit nog eens kunnen denken dat jij zou gaan rugbyen

  • 04 Mei 2014 - 22:45

    Margreet:

    Vervolg, want zo te zien is mijn antwoord niet helemaal doorgekomen.
    Maar goed dus, die mannelijke cheerleaders mag je ook hier introduceren :)
    Jaja verborgen talenten heb je, van lasser tot rugbyer... Het moet niet gekker worden.
    Geniet er nog maar lekker van, dit laatste maandje, en dan zien we je graag weer op Dongense bodem!
    Groetjes Peter en Margreet en natuurlijk een pootje van Flupke!

  • 04 Mei 2014 - 22:53

    Anke:

    Hey nien,

    Wat leuk omdat zo weer even allemaal te lezen!!
    Als je alles zo samen vat kan je met een glimlach aan terug denken aan de mooie herinneren.
    Geniet nog even van deze paar weken.
    En tot 11 juni! Dikke kus♡

  • 05 Mei 2014 - 07:43

    Frans En Rianne:

    Ha die Nienke,
    Leuk om te lezen dat je nog steeds van alles meemaakt in de USA en vooral ook leuk om te horen dat we jou binnenkort weer in levende lijve kunnen zien. De afgelopen week waren wij in Zoutelande op camping Janse. Het was weer als vanouds, een leuke traditie, al zijn er vast minder spectaculaire bezienswaardigheden dat bij jou in het verre Amerika. We hopen dat je er volgend jaar weer bij zult zijn!
    Groetjes,
    Frans en Rianne Willems

  • 05 Mei 2014 - 10:03

    Maureen:

    Hoi Nienke,

    Wat is het een geweldig jaar voor je geweest. Een jaar om nooit te vergeten. Op de terug reis zou ik gewoon 4 truien over elkaar aantrekken, 4 broeken en helaas lukt dat niet met schoenen scheelt veel in je koffer ;) haha geniet nog van de laatste weken en ik ben heel benieuwd na al je verhalen maar dan in het live!

    veel liefs en een dikke kus, Maureen

  • 05 Mei 2014 - 11:48

    Anja En Mion:

    Hoi Nienke,

    We hebben al je blogs gelezen, en zoals we begrepen hebben, heb je het na een moeilijke start toch heel leuk gehad, veel gezien en meegemaakt, een hele ervaring rijker.
    Nog een paar weken genieten en dan weer naar huis, dat zal wel wennen zijn voor jou maar ook voor je
    vader, moeder en je broers.
    Wij wensen je nog een paar fijne weken en zien je in Juni als je weer thuis bent.
    Groetjes, en voor straks een goede terugreis.

    Mion en Anja

  • 05 Mei 2014 - 22:57

    Hedy:

    Hoi nienke, wat leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat
    en zoveel te gekke dingen mee maakt.
    Misschien moet je een boek gaan schrijven strax
    over dit avontuur, ik zou t meteen kopen!
    Geniet nog even, time flies!
    Veel plezier en succes deze laatste maand daar in Amerika.
    Groetjes
    Hedy

  • 06 Mei 2014 - 09:35

    Margreet Jansen:

    Hoi nienke,
    Geweldig te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad afgelopen jaar. Geniet er nog van. En om al je spullen mee te nemen. Laat ze zolang daar. Jullie gaan nog terug. Dan kun je al je spullen bij jullie pap en ruudje in de koffers verdelen

  • 08 Mei 2014 - 15:44

    Monique:

    He Nienke.
    Tijd vliegt als het leuk is he...dus dat geldt in ieder geval voor jou.
    Nog en maand dan ben je weer in Dongen... dat wordt wennen...!!!!
    Of kijk je er ook wel een beetje naar uit?
    Wij vinden het in ieder geval fijn om je weer te zien (dat is misschien een troost!)
    Het zal wel weer wat levendiger worden in de Gasthuisstraat, denk ik!
    Maar jouw afgelopen jaar en al die mooie (en misschien ook minder mooie) ervaringen neem je je hele leven met je mee en zal een hele bijzondere ervaring blijken.
    Geniet nog even volop en tot in juni.

    liefs Monique x x

  • 09 Mei 2014 - 08:15

    Marianne-Frans:

    Hoi Nienke

    Wat gaat het allemaal snel .Nog even en je bent weer thuis.
    Het zal je wel een dubbel gevoel geven.Lekker naar huis maar hier is het ook leuk.
    Maar al je familie-vriendinnetje-vriendjes weer te zien is ook weer heel leuk naar zo,n
    lange tijd.
    Wij zijn er jammer genoeg niet als je thuis komt.Eventjes op vacantie.
    Maar daarna zien we je vast heel gauw
    Geniet nog maar lekker en alvast een goede terug reis en tot gauw.

    Groetjes Frans en Marianne

    .




  • 12 Mei 2014 - 13:58

    Angelique:

    Leuk om alles zo te lezen Nienke, wat een gaaf leven heb je daar geleid! Ga je vast missen denk ik zo? Geniet ze nog de komende maand!

    Groetjes Angelique

  • 15 Mei 2014 - 16:29

    Jos En Nollie:

    Lieve Nienke,fijn dat je weer gauw thuis bent.Als ik dit allemaal lees,is het toch een hele belevenis





























    Hoi Nienke,Zoals ik heb gelezen beleef je vele leuke dingen. Toch ben ik blij als ik je
    weer in Dongen kan begroeten volgende maand.Geniet noch maar een paar weken
    en de groeten aan je gastouders. groetjes en knuffel van Nollie en Jos.















  • 15 Mei 2014 - 16:40

    Anna:

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 minder dan een maaaaand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ga met Into High School Nederland een jaar lang naar een High School in Grand View, Idaho. Hier kan je alles lezen wat ik meemaak. Ik ben na één maand naar Santa Clarita, Californie verhuisd! Nu woon ik bij een gezin met drie kinderen en ga ik naar Canyon High School! Liefs Nienke

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 17222

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 10 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: