Feestdagen en familie - Reisverslag uit Canyon Country, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu Feestdagen en familie - Reisverslag uit Canyon Country, Verenigde Staten van Nienke Vonk - WaarBenJij.nu

Feestdagen en familie

Blijf op de hoogte en volg Nienke

16 November 2013 | Verenigde Staten, Canyon Country

Hello everyone!

Het gaat erg goed met me, al heb ik zo af en toe natuurlijk ook last van een dipje maar dat hoort er nou eenmaal bij!

In mijn vorige post vertelde ik dat ik waarschijnlijk naar Lake Tahoe ga, het is nog niet helemaal zeker, het kan ook naar het strand worden! Een van de broers van mijn gastvader is rijk en heeft drie huizen, dus e gaan of naar het strand of naar de sneeuw in Lake Tahoe haha... Beide zijn natuurlijk superleuk!

Afgelopen vrijdag had ik ook THE game, the football game was gekkenhuis! Hart High School is de rivaal van onze school en het was de hele week Hart Week, je mocht geen rood dragen en als een leraar de telefoon opnam was het met "BEAT HART"! Het was zo raar om te zien hoe enthousiast iedereen was! Er was een peprally waar de cheerleaders cheeren, de dansers dansen en de band muziek maakt.. Het was zo druk en iedereen was zo spiritvol. Ik had voor de verandering ook maar de helft van mn gezicht groen/geel gemaakt (kleuren van onze school).. En gelukkig wonnen we met 45-38!!!!! Het was zo'n feest, iedereen rende het veld op en iedereen knuffelde elkaar, ik denk dat ik dit nog nooit heb gezien haha..

Ik heb nog bijna niets over mijn gastgezin verteld dus dat ga ik nu even doen, mijn gastmoeder heet Krissy en mijn gastvader heet Chris, ze hebben drie kinderen, Arthur (19), Russell (18) en Laura (15). Arthur woont niet thuis en ik ben in zijn kamer. Het huis is vrij groot! En ik heb mijn eigen badkamer die ik deel met Laura! Iedereen heeft zijn eigen slaapkamer verder. De grond hier is heel groot omdat ze een "mountain" hebben waar ze ook huizen op gaan bouwen.
Verder hebben ze twee ezels en een baby ezel, twee paarden en een geit. Ik zie ze eigenlijk nooit aangezien je helemaal de heuvel op moet en daar ben ik te lui voor (en het is de moeite niet aangezien ik doodsbang voor ze ben). Ook zijn er 10 kippen, die ik ook al niet hoor/zie, maar wel elke dag 10 verse eieren van krijg (jaja papa!)..
Er woont hier niet veel familie dichtbij (Illionois, Oregon, San José, Florida, Colorado) dus heb alleen nog maar de zus van Krissy ontmoet en zij is superlief ook!

Afgelopen dagen hadden we Every Fifteen Minutes (zoals ik in mn vorige blog had verteld). Op donderdag was het ongeluk, wat niet zo heel heftig was als ik had gedacht. Maar vrijdag was er een twee uur durende assembly waar allerlei gastsprekers vertelde over wat ze hadden meegemaakt over dronken/roekeloos rijden. Het was echt heel emotioneel en ik moest echt proberen niet te huilen haha..

Verder ga ik volgende week met Sebastian naar Santa Barbara en daar zie ik ook Roos weer, een vriendinnetje uit Dongen! En de week daarop is het Thanksgiving...

Ook heb ik nog super leuk nieuws, ik ga naar het concert van Miley Cyrus!!!! In Los Angeles!!!! Ik vind het echt geweldig en kan niet wachten tot het zover is, maar het is pas 22 februari, dus ik moet nog even geduld hebben.. Maar we hebben er zin in in ieder geval!

Van het weekend ga ik niet veel doen denk ik, buiten appelflappen en pepernoten maken, ik vind het heerlijk om dingen te koken/bakken en gelukkig vindt iedereen mn creaties lekker hier hahNa!

Ik heb er een aantal foto's aan toegevoegd!
Bedankt voor alle kaartjes trouwens, ik vind het zo leuk om kaartjes binnen te krijgen!!

Liefs Nienke

  • 16 November 2013 - 09:20

    Marie-Louise:

    Hoi Nienke,
    Leuk om weer te lezen hoor! Zo te zien vermaak jij jezelf wel! Best beetje jaloers hoor! Alleen zou ik meteen die "mountain" in gegaan zijn! Super toch een eigen berg, die je zomaar beklimmen kan! Zou mooi zijn voor Barts trainingen!
    Hier in Dongen gaat alles gewoon zijn gangetje! Morgen komt Sint aan in Dongen! Dus dat is weer een hoogtepunt! Wel een gedoe rondom de zwarte Pieten in Nederland, wordt er zo niet goed van! Pik je daar wat van mee?
    Moet wel lachen om hoe je dingen opschrijft! Zo op zijn Amerikaans al, omgooien van de zinnen!! Hahaha! Heb je zelf wrsl niet eens in de gaten! :-)
    Het gaat je goed! Ik ga even bij de voetbal van Sjors kijken! Groetjes van ons allemaal! Marie-Louise, Bart, FLeur, Willem, Sjors en Guusje

  • 16 November 2013 - 09:43

    Manon:

    Hi Nienke,

    Ik vind het altijd super leuk om je stukjes te lezen. Fijn dat het zo goed met je gaat en het zo naar je zin hebt daar! Wat een ervaring. Geniet er maar van want de tijd vliegt en voor je het weet zit je weer in het koude, stuk minder gave, nederland.
    Ik wacht weer op je nieuwe stukje, echt leuk om je zo te kunnen volgen!

    Liefs,

    Manon


  • 16 November 2013 - 09:45

    Paulien:

    Ha Nienke,

    Het is weer heel leuk om jouw verslag te lezen,wat een leuk avontuur is het daar...alle indrukken en emoties, die ervaringen neemt niemand je meer af. Dus ga vooral door met het meemaken van al die leuke ( en soms ook minder leuke) momenten.
    En je snapt, wij willen op je volgende blog een foto van jou die de ezel aait ( boven op de berg!!! Hahaha)
    Nienke, geniet van je geweldige tijd daar!

    Dikke kus van ons en een high five van Jens en Siem.
    Ook wij gaan vandaag pepernoten bakken! Jummie!

  • 16 November 2013 - 10:39

    Meike:

    Hoi hoi,
    Klinkt leuk allemaal!!
    Geniet maar van alles zolang je kunt want mijn ervaring is dat de tijd TE snel gaat!!

    Liefs Sander en Meike

  • 16 November 2013 - 14:05

    Marianne:

    Hoi Nienke,

    Leuk om je belevenissen weer te lezen. Fantastisch dat je al die gewoontes en feestdagen mee kunt maken Ik hoop voor jou dat ze gaan skieën, is goed voor je conditie en naar het strand kun je starks in Nederland wel Je kunt zovast oefenen daar op die berg, kun je geliik de ezels aaien . haha

    Geniet nog van alle leuke dingen daar en ik kijk uit naar je volgende verslag.

    Heel veel groetjessssssssssss .

    Marianne.

  • 20 November 2013 - 15:34

    Oma Vonk:

    Dag Nienke. weer leuk ver slagje je maakt er veel leuke dingen mee .heel anders dan hier in Nederland .Je moet toch wel de heuvel op om iets moois te zien hoor je laat je toch niet kennen zeker.iIkhad je wel eens willen zien met je half groene gezicht .Veel niews is er niet ..O ja Tante Riet is een week bij mij geweest Een Zus van mij uit Ede .Ik vond het heel fijn een mooie afleiding na de moeilijke weken van de laatste tijd van Ome Nick .Ik vind het heel fijn voor je Nienke dat het nu zo goed met je gaat.Verder lieve groeten van Oma en een dikke kus .......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ga met Into High School Nederland een jaar lang naar een High School in Grand View, Idaho. Hier kan je alles lezen wat ik meemaak. Ik ben na één maand naar Santa Clarita, Californie verhuisd! Nu woon ik bij een gezin met drie kinderen en ga ik naar Canyon High School! Liefs Nienke

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 17229

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 10 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: